Гвинт алюмінієвий Legacy, чотирилопатевий.
Серія алюмінієвих гвинтів зі змінною втулкою як для підвісних двигунів, так і для двигунів з поворотно-відкидною колонкою потужністю 40-300 к.с.
Ці гвинти зробили революцію над ринком алюмінієвих гвинтів.
Використовуючи при створенні гвинтів Legacy унікальну технологію Swept Cleaver, Turning Point досяг того, що ці гвинти працюють так само швидко, як гвинти з нержавіючої сталі своїх конкурентів, а іноді навіть швидше!
Понад жорсткі властивості металу, унікальна геометрія лопатей, агресивний кут нахилу – це те, що забезпечує продуктивність гвинтів із нержавіючої сталі за цінами алюмінію! Покращується не тільки максимальна швидкість та керованість, але й продуктивність на середніх оборотах, що дозволяє досягти економії палива.
Ексклюзивне порошкове покриття Ultracoat конкурує за своїми характеристиками з автомобільним оздобленням і, при цьому, довговічніше, ніж фарба.
Ультрасучасний п'ятиступінчастий процес покриття надає гребному гвинту рівномірно блискучий зовнішній вигляд, що покращує зовнішній вигляд будь-якого човна.
Крім того, це високий стандарт захисту алюмінію від корозії.
Гвинт виглядає, як новий, довше!
Застосування настановних комплектів (втулок) MasterGuard забезпечує ефективний захист елементів редуктора від пошкодження при ударі гвинта про перешкоду.
Заміна пошкодженого гвинта або втулки проводиться в лічені хвилини.
Призначений для двигунів потужністю 40-150 к.с.
FORCE: редуктор 4.25″ (15 шліців)
75 л.с (1999 р.) / від 90 до 150 л.с (від 1995 р.).
Втулка 501
HONDA: редуктор 4.25″ (15 шліців)
(1995-1998 р.): 75, 90 л.с.
Втулка 501
P60/75, 90 л.с. (Від 1999 р.) / 100, 115, 130 к.с. (Не включаючи 115D).
Втулка 507
MERCURY & MARINER: редуктор 4.25″ (15 шліців)
Двох та чотиритактні
від 40 до 60 л.с. Bigfoot / 70 л.с. (1987-1989 р.) / 75, 80 л.с. (1978-1989 р.),
від 90 до 125, 140 л.с. / 150 XR4/6 (за винятком 1993 р., включаючи двигуни Mariner Magnum I, II, III).
Втулка 501
NISSAN & TOHATSU: редуктор 4.25″ (15 шліців)
60C, 70C / від 90 до 140 к.с.
Втулка 505
YAMAHA: редуктор 4.25″ (15 шліців)
Високе осьове навантаження:
FT50, FT60 / двох та чотиритакті: від 60 до 100 к.с.
Втулка 500
Двотактні: від 115 до 130 л.с/чотиритактні: 115 л.с.
Втулка 505
EVINRUDE / JOHNSON: редуктор 4.25″ (13 шліців)
Двоциліндрові: 50 л.с (1971-1974 р.) / від 45 до 55 л.с. комерційний.
Трициліндрові: 55, 60, 65, 70, 75 л.с. з посиленим редуктором, 65 л. комерційний.
Чотирьохциліндрові: 75, 85, 88, 90, 100, 110, 115, 120 к.с. (1986-1994 р.), 125, 135 л.с. (1973-1976 р.), 140 л.с.
(1977-1984, 1986-1994 р.)
Чотирьохтактні: DF60, DF70.
V4 Sea Drive 1.6 та 1.8 л.
E-TEC: 40, 50, 60, 65, 75 к.с. / 20” вал: 90, 115 к.с.
Втулка 503
OMC: редуктор 4.25″ (13 шліців)
Cobra 400: від 2.3 до 3.0 л. (1978-1989 р.).
Втулка 503
SUZUKI: редуктор 4.25″ (13 шліців)
Двотактні: від DT75 до DT140 (від 1989).
Чотирьохтактні: DF60, DF70.
Втулка 506
EVINRUDE / JOHNSON: редуктор 4.25″ (15 шліців)
Чотирьохтактні (2002-2005 р.): 90, 115 к.с.
Втулка 509
SUZUKI: редуктор 4.25″ (15 шліців)
(від 2009 р.): DF70A, DF80A, DF90A, DF100/DF90 (2001-2008 р.) / DF115 (від 2001 р.).
Основні | |
---|---|
Виробник | Turning Point |
Країна виробник | США |
Довжина кроку гвинта | 19" |
Обертання гвинта | Праве |
Кількість лопатей гвинта | 4 |
Матеріал | Алюміній |
Користувацькі характеристики | |
Діаметр гвинта в дюймах | 13-1/2" |
- Ціна: 6 265 ₴